Jak bezpiecznie grac w sieci

Jak bezpiecznie grac w sieci

Q: Całe szkolenie ciało – czy to dobry pomysł dla ludzi, którzy próbują budować rozmiar? A może to po prostu rodzaj nie-do rzeczy dla kogoś doświadczonego i poza nią „początkującego”?

A: Cóż, można zrobić pełne treningi ciała, pod warunkiem utrzymania ich szybki, ciężki i mało odpoczynku pomiędzy. To dobry sposób na pociąg do konkursu bliżej dnia. Pamiętaj jednak, że im więcej trenujesz części ciała w jednej sesji (ie- pełnego treningu ciała) będziesz musiał zmniejszyć liczbę całkowitych zbiorów i ćwiczenia robisz na część ciała. To jest, gdzie wszystko może zaszkodzić postęp, bo nie dostaniesz różnorodność w jednej części ciała treningu – nie można robić przysiady, prasy do nóg, hack przysiady, rozszerzenia nóg itp .. w jednym treningu. Jednak może warto rozważyć HIT typ protokołu, jeśli masz zamiar być wiele części ciała szkolenia w jednej sesji.

Najlepszym sposobem, aby go używać, jeśli nie jest do treningu przed zawodami, to wyrzucić je do mieszanki w tygodniu tu czy tam. Myślę, że to wielka w środku rozłamu, który jest dobrze, aby rzucić to na szybki trzydniowego treningu tygodniowo, gdzie trenować korpusu 3 razy, w pełni.

Oto próbka tego, co chcesz zrobić, mając na uwadze, że wybory zbiorów i ćwiczenia są dużo niższe, gdy robi całe ciało jednocześnie. Powinno to zająć approximatelly 45 do 50 minut, jeśli przesunąć w odpowiednim tempie:

o naciśnij Bench 2×10

O Hantle pulowery 2×10

O Przysiady 2×10

Rozszerzenia 2×10 o Leg

o sztywnych nogach Martwy ciąg 2×10

Jak bezpiecznie grac w sieci

O biceps loki hantle 2×10

O Rozszerzenia triceps (lina) 2×10

O spadki ważona 2×10

O Siedząc cielę podnieść 2×20

o pull up 2×15

O Ab brzuszków 2×40

O siedzące Wiersze 2×10

o Wojskowe naciśnij 2×10

Artykuł dzięki: