Najbardziej znani kulturysci

Najbardziej znani kulturysci

Jeśli istnieje jeden murowany tip kulturystyka, że ??mogę podzielić się z wami, co będzie rakieta swoje wysiłki budowania mięśni, to jest odpoczynek.

Teraz można powiedzieć resztę. Tak, mówię, odpoczynek, nie treningu. To może być sposobem na przekór swojego logicznego myślenia, ale według brzmią fizjologię, to na prawo. Jeśli chcesz uzyskać większy, silniejszy i bardziej cięcie; to ja nie jestem rekomendowanie treningu. Odpoczynek jest najpotężniejszą technikę budowy mięśni można wdrożyć.

Najbardziej znani kulturysci

Po pierwsze, organizm rozwija mięśnie podczas odpoczynku, a nie podczas swoich kulturystycznych sesji treningowych. przerost włókien mięśniowych, lub uzyskać większy i silniejszy niż przedtem, a tym samym uzyskać jesteś gotowy, aby podnieść większą wagę podczas kolejnego ataku ćwiczeń.

Cały proces rozpoczyna się budowanie mięśni podczas podnoszenia pierwszej wagi do poziomu przeciążenia lub chwilowego zaniku mięśni. Będziesz w stanie przenieść ciężar na kolejny powtórzenia. To chwilowe miejsca niewydolność mięśnia nacisk na mięśnie i wzywa go do dostosowania się coraz silniejsza przezwyciężyć podobny opór w przyszłości. Tak więc, proces wzrostu został pobudzony. Trening siłowy absolutnej niewydolności mięśni stymuluje wzrost mięśni, ale nie wytwarza sam mięsień.

Najbardziej znani kulturysci

Teraz idziesz do domu z siłowni, a napędzać swoje ciało, aby umożliwić kompensację energii występuje, które dostaje swoje ciało z powrotem do poziomu energetycznego było przed swoim hi intensywność treningu. Gdy ten krótki etap zakończył, zaczyna nadwyżka. To jest, gdy włókna mięśniowe zagęścić i zaczynają się umacniać.

Kolejne pytanie można zadać, jak długo mogę odpocząć? Odpocząć na tyle długo, aby zakończyć ten proces kompensacji. Nie spoczywa na tyle długo, jest największym błędem dziewięćdziesiąt dziewięć procent uczestników kulturystycznych dokonać.
Artykuł dzięki: